head> Zobacz to, co widzę ja.: [103]

środa, czerwca 13, 2007

[103]

Aaaah, mialam sie uczyc, ale net mi pada (nie ma to jak miec nareszcie POWAZNA wymowke, ha!). Ale juz go naprawilam (jaka jestem sprytna, oooh!) wiec zaraz musze zaczac juz tak naprawde, naprawde cos robic do tej mojej nieszczesnej pracy ostatniej coby jej w PL pisac nie musiec.

Tak, co by tu.
Mowilam, ze mam nowa (trzecia) wspollokatorke? No to mam, i dobrze, ze to tylko na te ostatnie dni, bo calego semestru bym na pewno nie wytrzymala... Jak mieszkac w jednym pokoju to jednak nie z kims w wieku juz dosc matczynym oraz chodzacym spac o 23, czyli mniej wiecej wtedy kiedy ja wychodze lub akurat zaczynam myslec, ze moze sie poucze lub ogladne film...

Skonczylo sie tez beztroskie zapuszczanie muzyki wieczorem, ale Mika ostro daje w sluchawkach, mam nowe uzaleznienie na tydzien at least :)

Jutro pracka ostro ostro. W piatek wycieczka do jaskin. W sobote relaks w ogrodach jakichs wypasionych, najwiekszych w Europie czy cos kolo tego. W niedziele pracka plus moze jakies szwendanie po miescie. W poniedzialek pracka plus przyjazd rodzicieli (?) plus ostatni Majellowy obiadek (mam nadzieje, ze nie bedzie padac, jak przy ostatnich dwoch obiadkach pozegnalnych). We wtorek szwendanie po miescie i pakowanie. W srode (???) wyjazd. No i tak sie konczy. All good things come to an end?

PS. Uda mi sie w dwa dni napisac 10-12 stron pracki do ktorej jeszcze nie mam materialow? Albo moze ktos ma pomysl na podlaczenie kompa w samochodzie? :D Niemozliwe, zeby tego jeszcze nie wymyslili i nie wprowadzili do standardowego wyposazenia:>
PS2. Jakies specjalne zamowienia upominkowe sa???

Etykiety:

1 Comments:

At 14/6/07 09:25, Blogger Unknown said...

:) Pracuj! Ja mam o 14 egzamin.. Jak widzisz tez sie ucze :P

Sa ladowarki samochodowe, a poza tym moze ci wytrzyma ze dwie godziny komputer :]

 

Prześlij komentarz

<< Home