head> Zobacz to, co widzę ja.: [100]

poniedziałek, czerwca 11, 2007

[100]

Noo, dobrnelam do 100 wpisow, kto by pomyslal. Czas konczyc powoli...

Wnioski wyciagniete z mijajacego weekendu (tak, wiem, ze mamy poniedzialek wieczor, ale ten weekend mi sie liczy do wyjazdu znajomej ekipki, czyli do jutra rana).

Wniosek 1: alkoholowy.
Czas najwyzszy przerzucic sie w tej kwestii z ilosci na jakosc. Fancy drinks mode on. Mam ochote na ukochany mix M&M oraz na np. Cosmopolitan. Chwilowo jednak zadowole sie Vana Tallinn.

Wniosek 2: uczuciowy.
Przesladuje mnie zly timing, oraz spozniony refleks, a w porywach dodatkowo brak odwagi. Coz za nowosc. Porazka. Erasmusa czesc 2 prosimy raz jeszcze?
I juz mi sie tutaj nawet zostawac dluzej nie chce. Do KRK jednak jakos tez mi sie nie chce. Zawieszenie gdzies w czasie i przestrzeni przydaloby sie na chwilke. A najlepiej podroz w czasie, tak o pare dobrych lat najlepiej.

Etykiety: