head> Zobacz to, co widzę ja.: [045] koniec notki poprzedniej

wtorek, grudnia 12, 2006

[045] koniec notki poprzedniej

Żeby nie było, że tu tak szpitalnie czysto: brud objawia się pod postacią, do której jakoś jednak nie jestem przyzwyczajona. Podczas weekendowych nocy główne trasy prowadzące z jednego klubu do drugiego zdradzają obecność wszelkich resztek, porozbijane szklanki jednak mnie nie wzruszają. Ale zwyczaj używania bocznych (i nie zawsze) uliczek celem załatwienia potrzeby fizjologicznej mnie jednak w tym uporządkowanym świecie jakoś dziwi. To pewnie przez te kolejki, w których czasem chwilkę trzeba stać, żeby się dostać do rzeczonych klubów. Swoją drogą: KOLEJKI! W Polsce stało się w nich kiedyś za wszystkim. Znakiem dobrobytu jest dobrowolne wystawanie w kolejce za dobrami zdecydowanie nie-podstawowymi dla przeżycia.


Ah, i zostaję na Majella - łatwiejsza integracja, oraz kusząca wizja ogrodowych imprezek oraz spontanicznego odwiedzania sąsiadów przeważyła nad lenistwem i chęcią przeprowadzenia się gdzieś bliżej centrum. Jednym słowem spodobało mi się życie akademikowe. I kto by pomyślał, że taka wypieszczona jedynaczka jak ja z własnej woli wybierze pokój 2osobowy na zadupiu zamiast 'jedynki' w centrum :] Kolejny punkt na liście: sama się zadziwiam tym, że...
-------

♪Coma - Leszek Żukowski
◙Fight Club

Etykiety: