head> Zobacz to, co widzę ja.: [040] Time flies.

czwartek, grudnia 07, 2006

[040] Time flies.

Mam pełno czasu.
Na nic nie mam czasu.

Może za długo sypiam, może za często się obijam pozwalając, żeby czas przeciekał mi przez palce. Może za często wychodzę, za długo zwlekam...
Nie mam kiedy napisać maili, nie chce mi się wymyślać tematu pracy końcowej a już na pewno nie chce mi się jej pisać. Jutro mam oddać jej konspekt, a do tego czasu jeszcze wycieczka na zakupy, jeszcze piwo w Irish Pubie, a potem pewnie film. A potem tydzień bezproduktywnego siedzenia przed komputerem i udawania, że piszę i że nie mam czasu na nic zupełnie. 15tego termin oddania pracy, zacznę pisać na poważnie pewnie tak gdzieś 2 dni przed. I kiedy ja już będę naprawdę wolna, wszyscy zasiądą do nauki przed swoimi egzaminami, które w większości są około 20-22.
I kiedy już będę miała czas, nawet tego nie zauważę, tak szybko gdzieś mi zniknie.
Time flies too fast, time gets lost too easily.

-------
♪ Stereophonics - Maybe Tomorrow

◙ Donnie Darko

Etykiety: