head> Zobacz to, co widzę ja.: [018] wishlist

środa, września 13, 2006

[018] wishlist

Z okazji zbliżających się urodzin postanowiłam oddać się błogim marzeniom i pomyśleć co to takiego chciałabym dostać. Lista poniżej.
Uwielbiam oglądać przeróżne rzeczy do domu, w NL takich sklepów z różnymi bajerami domowymi mają pełno. Zawsze wychodzę z nich zdołowana, że po primo, nie mam za co sobie tego pokupować, po secundo - jakbym kupiła, to chyba musiałabym mieć z tuzin mieszkań, żeby wszystko poupychać, po tertio - no proszę, posiadanie tuzina mieszkań nie byłoby takie złe, każde w innym mieście poproszę, szukam bogatego męża, czemu żadnego nie ma na horyzoncie?

Dobra, lista:
a) korkociąg w breloczku do kluczy - bo jego brak jest największym problemem
b) podgrzewacz do kubków na usb - mało oryginalnie, ale wizja cieplutkiej kawy w jesienny wieczór kusząca jest
c) przy kawie będąc: takie coś, o, przykładowo, bo dużo miejsca zajmuje chyba. Chyba nawet wolę wolnostojące, niestety zgubiłam linka do takiego wymarzonego, ale ten też w miarę ładny jest, tylko wciąż duży. UPDATE: ten ładny jest tu
d) stojaczek na wannę - chyba każdy by chciał takie mieć, prawda?
e) wracając do kawy (uzależnienie jakieś trzeba mieć) - absolutnie piękna rzecz
f) zegar na ścianę, który widziałam w Utrechcie; w ogóle mają tu pełno odjechanych zegarów, przywieźć komuś jakiś? taki na przykład?
g) wafelki torcikowe :P tak mnie właśnie naszła ochota, dobrze, że rodzice niedługo przyjeżdżają, przywiozą ulubione polskie specjały
h) stojak na wino - no wiem, mono/bitematyczna jestem - picie i jedzenie only
i) filmy? anyone? płytkę z dobrymi/fajnymi filmami na jesienne deszczowe wieczory, huh?
j) coś na ścianę, w tym szpitalnym pokoju coś by się zdecydowanie przydało - plakat, kolaż zdjęciowy, mmmhm

Na razie tyle. Idę dalej się rozkoszować stronami designerskimi.

UPDATE:
Dodatkowe akcesoria, które mnie urzekły:
- kieliszki/pojemniki
- i jakże mogłam zapomnieć o odjazdowokiczowatej lampie magmie, najlepiej w zestawie z lampką z kryształków, oooj kitschy kitschy me.

Pomyśleć, że taki szczegół jak brak wrodzonego talentu do rysowania zniechęcił mnie do spróbowania swoich sił w tak ciekawych dziedzinach jak interior designer, lub ewentualnie landscape designer. W następnym życiu może.

A na koniec przygody z różnymi akcesoriami: pamiętaj o swoich kluczach!